Osahankkeet päättäminen ja dokumentointi ohjeiden mukaan pitää tapahtua 30.4. mennessä. Osa jatkunee vielä tämänkin jälkeen, mutta ei hätää, väliaikaraporttia peliin, niin saamme toukokuussa tehtyä mielenkiintoisen koosteen Koulu 3.0 -hankkeiden kanssa.
Kannattaa tutustua normaalikoulujen TutKoKe (Tutkimus-, kokeilu- ja kehittämistoiminnan) –verkoston laaja tuotokseen osoitteessa http://enorssitutkoke.wikispaces.com/ 12.4. tapahtuvan julkaisun jälkeen. Sivusto antaa kuvan normaalikoulujen laajasta tutkimus- ja kokeilutoiminnasta, josta osa on tietenkin ollut juuri Koulu 3.0- ja Koulu 3.1 -hankkeita.
Koulu 3.1 –hankkeen tuloksia kootaa yhteen syksyn seminaarissa (ajankohta ja paikka vielä auki), mutta seminaarin merkitys on ajatusten vaihdolla, joka toivon mukaan synnyttä lisää artikkeleita ja myös tutkimusartikkeleita osahankkeiden ympäriltä.
Koulu 3.0- ja 3.1-hankkeiden koosteet siirretään mm. Openkortti –palveluun, jossa niille saadaan entistä laajempaa käyttöäa. Toivottavasti saadaan myös palautetta erilaisista jatkokokeiluista ja hyödyntämisestä. Keväällä 2013 ITK-tapahtumaan varaudutaan omalla foorumiesitykselle.
Kannattaa tutustua normaalikoulujen TutKoKe (Tutkimus-, kokeilu- ja kehittämistoiminnan) –verkoston laaja tuotokseen osoitteessa http://enorssitutkoke.wikispaces.com/ 12.4. tapahtuvan julkaisun jälkeen. Sivusto antaa kuvan normaalikoulujen laajasta tutkimus- ja kokeilutoiminnasta, josta osa on tietenkin ollut juuri Koulu 3.0- ja Koulu 3.1 -hankkeita.
Koulu 3.1 –hankkeen tuloksia kootaa yhteen syksyn seminaarissa (ajankohta ja paikka vielä auki), mutta seminaarin merkitys on ajatusten vaihdolla, joka toivon mukaan synnyttä lisää artikkeleita ja myös tutkimusartikkeleita osahankkeiden ympäriltä.
Koulu 3.0- ja 3.1-hankkeiden koosteet siirretään mm. Openkortti –palveluun, jossa niille saadaan entistä laajempaa käyttöäa. Toivottavasti saadaan myös palautetta erilaisista jatkokokeiluista ja hyödyntämisestä. Keväällä 2013 ITK-tapahtumaan varaudutaan omalla foorumiesitykselle.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti